۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۰۸۵۳۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

حضور مردم در راهپیمایی قدس لبیک به ندای رهبری بود|دشمن همچون همیشه مأیوس شد

حضور مردم در راهپیمایی قدس لبیک به ندای رهبری بود|دشمن همچون همیشه مأیوس شد
امام جمعه شهرکرد گفت: حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به دعوت رهبر انقلاب بود که به خوبی انجام گرفت و دشمن را مثل همیشه ناامید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مثلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با تأکید بر استفاده هر چه بیشتر از فرصت‌های نورانی روز‌های پایانی این ماه مبارک خاطرنشان کرد: مراقبت و کسب نورانیت در این روز‌های پایانی ماه مبارک لازم و ضروری است؛ مبادا ماه مبارک تمام شود و مورد آمرزش حق تعالی قرار نگیریم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تشکر از حضور پرشور و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به دعوت رهبر انقلاب بود که به خوبی انجام گرفت و دشمن را مثل همیشه ناامید کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم به ندای دین لبیک گفتند، افزود: به یقین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس برای صهیونیست‌ها یک پیام دارد و آن اینکه خانه‌های آن‌ها از خانه عنکبوت نیز سست‌تر و نابودی آن‌ها نزدیک است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و نیز قیام نورانی پانزده خرداد اظهار کرد: امام راحل با تمام وجود و با ایمان، تقوا، سلامت، صلابت، استکبارستیزی و ایستادگی در برابر شیاطین نفس و استکبار، راهی پیش روی ما گذاشت که به سعادت ابدی ختم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز به لطف الهی ایران اسلامی در بهترین جایگاه قرار دارد و این مرهون فداکاری شهدا است، ادامه داد: اثرات جهانی انقلاب اسلامی به اذعان تمام صاحب نظران جهانی انکار ناپذیر است که توانسته بیداری و بصیرت را در وجدان‌ها احیا کند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های امروز کشور مرهون تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید قدردان آن باشیم، افزود: در بیان شخصیت رهبر معظم انقلاب نقل سخن امام خمینی (ره) خطاب به ایشان گویاست که فرمودند: «در میان دوستان و متعهدان به اسلام و قوانین اسلامی، از جمله افرادی هستید که، چون خورشید روشنایی می‌بخشید.»

امام جمعه شهرکرد در ادامه به روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین روش‌هایی که دشمن از آن طریق به دنبال استحاله نظام است، ایجاد فساد در درون کشور است که باید مراقب باشیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد از طریق دخانیات، مواد مخدر و وضعیت پوشش، جوانان را به سمت فحشا سوق دهد، اظهار کرد: باید با بصیرت و آگاهی در برابر استحاله نظام بایستیم و در این بین همه مسؤولیت دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با نام بردن برخی از مصادیق فساد در بطن جامعه، تصریح کرد: نبودن لباس مناسب در بازار برای بانوان محجبه، تبدیل شدن ویترین مغازه‌ها به ویترین اشاعه فساد، رواج رشوه خواری در نظام اداری، مهجور ماندن نیرو‌های مؤمن و حزب اللهی و نور چشمی شدن نان به نرخ روز خورها، کمرنگ بودن نهی از منکر در قبال مسامحه کاری و لاابالی گری، کمرنگ شدن انصاف در بازار و رواج احتکار و گرانفروشی، همگی مصادیق فساد در جامعه هستند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان یعنی عید فطر خاطرنشان کرد: ملاک اصلی برای تعیین روز‌های اول و آخر ماه مبارک، رؤیت هلال ماه است و تقویم در این بین جایگاهی ندارد./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات